Buty

Różnorodności

W ocenie jakości naszego projektu brali udział uczniowie szkoły ponadpodstawowej. Stwierdzili oni, że zajęcia były wartościowe i angażujące. Sposób prowadzenia zajęć pomagał im w zrozumieniu tematów związanych z różnorodnością. Ponadto uczniowie z ciekawością uczestniczyli w zajęciach z użyciem gogli VR.

 

81,4 % uważa, że jakość przedstawianych informacji była wysoka, z czego ponad połowa, że bardzo wysoka.

 

Dla ponad 80 % uczniów materiały edukacyjne prezentowane na lekcjach wychowawczych były pomocne. 

 

94,2 % respondentów, stwierdziło, że sposób prowadzenia zajęć był zrozumiały i angażujący. 

 

4 na 5 uczniów wyrażało zadowolenie z zajęć. 

 

Ponad 70 % uczniów uznało zajęcia za interesujące. 

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach Programu “Społeczna Odpowiedzialność Nauki II.”